Біланівський дошкільний навчальний заклад ( ясла – садок) « Дюймовочка"

Зведена відомість обстеження рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку Біланівського ДНЗ ( ясла - садок) «Дюймовочка» за допомогою кваліметричної моделі оцінювання(1оцінювання)у 2019 -2020 н.р.

№ з/п Рівень розвитку дитини Кіль-кість дітей по спис-ку % Резуль-тати оціню-вання дітей ( бал) Прізвище, ім’я дитини Примітки
1 2 1 2 1 2
1. Високий 0 0 0
2. Достатній 5 83 66
64
73
74
63
3. Середній 1 17 49
4. Низький 0 0

Зведена відомість обстеження рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку Біланівського ДНЗ ( ясла - садок) «Дюймовочка» за допомогою кваліметричної моделі оцінювання( 2 оцінювання) у 2-19 -2020 н.р.

№ з/п Рівень розвитку дитини Кіль-кість дітей по спис-ку % Резуль-тати оціню-вання дітей ( бал) Прізвище, ім’я дитини Примітки
1 2 1 2 1 2
1. Високий 0 4 0 67 0 84
78
89
94
2. Достатній 5 2 83 33 64
73
3. Середній 1 0 17 0 0 0
4. Низький 0 0 0 0 0 0

у 2019-2020 н.

особистісно – оцінної компетенції дитини старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

І. Когнітивна складова

Інструкція: Відповідь дитини оцініть балах. Відповідь, яка відповідає показникам БКДО, оцініть 0,4 бали, яка не відповідає- у 0,2 бали, відсутність відповіді- 0 балів. Відповідний бал обведіть (підкресліть, виділіть тощо). Наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Запитання Відповідь Оцінка, бал
1 Назви своє ім’я 0,4 0,2 0
2 Назви свої прізвище 0,4 0,2 0
3 Скільки тобі років 0,4 0,2 0
4 Чи подобається тобі ходити до дитячого садка? 0,4 0,2 0
5 Чому? 0,4 0,2 0
6 Чому дітям необхідно ходити до дитячого садка? 0,4 0,2 0
7 Чи хочеш ти йти до школи? 0,4 0,2 0
8 Чому? 0,4 0,2 0
9 Чому дітям необхідно ходити до школи? 0,4 0,2 0
10 Розкажи про себе, свої бажання і мрії , що тобі подобається, що тебе цікавить, чого ти хочеш або не хочеш. 0,4 0,2 0
Загальна кількість балів

ІІ. Емоційна складова

Інструкція: Вибір дитини та результат виконання чи невиконання завдання оцініть у балах. Потрібний бал обведіть, а наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Показники Оцінка, бал
вибір виконання невико-нання
1 Обирає складне завдання, виконує його( малюнок відповідає 4-му або 3- му типу розвитку творчої уяви дошкільника) або не виконує його
2 Обирає завдання середньої складності, виконує його( малюнок відповідає щонайменше 2-му типу розвитку творчої уяви дошкільника) або не виконує його
3 Обирає просте завдання, виконує його(малюнок відповідає щонайменше 1-му типу розвитку творчої уяви дошкільника) або не виконує його
4 Обирає завдання ( вагаючись або навмання) будь-якої складності, намагається виконати його, але результат не відповідає очікуванням; під час виконання завдання виявляє тривогу, сором’язливість, невдоволення
5 Відмовляється від виконання завдання
Загальна кількість балів

ІІІ. Поведінкова складова

Інструкція: поведінку дитини під час виконання завдання оцінюють у балах. Поведінку, яка відповідає зазначеному показнику оцініть у 0,5 балів. Якщо в поведінці дитини зазначений показник відсутній обведіть -0,5 бала.Наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Показники Оцінка, бал
1 Приймає завдання, слухає та утримує в пам’яті словесну інструкцію 0,5 -0,5
2 Проявляє наполегливість, впевненість 0,5 -0,5
3 Включається у виконання завдання після отримання інструкції 0,5 -0,5
4 Самостійно виконує завдання 0,5 -0,5
5 Самостійно адекватно оцінює результати діяльності 0,5 -0,5
6 Ставиться до оцінки дорослого адекватно 0,5 -0,5
7 Проявляє художню активність 0,5 -0,5
8 Почувається задоволено під час творчої діяльності 0,5 -0,5
Загальна кількість балів

Обчислення середнього балу,

Когнітивна складова
Емоційна складова
Поведінкова складова
Середній бал

що відповідає рівню сформованості

особистісно – оцінної компетенції:

______________________________

Критерії оцінювання рівня сформованості особистісно – оцінної компетенції:

4,0 – 3,6 бали - сформована повною мірою;

3,5 – 2,6 бали – сформована достатньо;

2,5 – 1,6 бали – сформована посередньо;

1,5 – 0,6 бали – сформована мінімально;

0,5 – 0 балів - не сформована.

Висновки:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості

соціально - комунікативної компетенції дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: Ступіньрозвитку соціально – комунікативної компетенції визначте під час бесіди. Відповіді та поведінку дитини під час бесіди оцініть у балах. Потрібний бал обведіть( підкресліть, виділіть тощо), а наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Показники Оцінка
1 Проявляє чемність, самостійно вживає слова ввічливості під час зустрічі з дорослим
2 Вітається лише у відповідь на привітання дорослого
3 Контролює свої емоції, розуміє необхідність спілкування з дорослим
4 Не стримує емоції, керується лише своїми бажаннями ( «не хочу відповідати», «мені не цікаво» тощо)
5 Виявляє готовність вислухати дорослого, відповісти на запитання
6 Не готова спілкуватися з дорослим під час діалогу, відповідати на запитання
7 Розмовляє з дорослим спокійно, дивлячись в очі. Слухає дорослого не перебиваючи.
8 Проявляє нестриманість, негативізм у розмові з дорослим
Загальна кількість балів

Критерії оцінювання рівня сформованості соціально – комунікативної компетенції:

4,0- 3,6 бали- сформована повною мірою;

3,5- 2,6 бали- сформована достатньо;

2,5- 1,6 бали- сформована посередньо;

1,5- 0,6 бали- сформована мінімально;

0,5- 0 балів- не сформована.

Висновки:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості

художньо - продуктивної компетенції дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: Ступіньрозвитку художньо – продуктивної компетенції оцініть під час аналізування малюнка дитини у балах. Потрібний бал обведіть ( підкресліть, виділіть тощо).

Тип Показники Оцінка
0 Не приймає завдання на побудову образу уяви з використанням заданого елементу – не малює. Або малює поряд із заданою геометричною фігурою своє зображення.
1 Домальовує фігуру так, що виходить схематичне контуре зображення, у якому немає деталей
2 Домальовує фігуру так, що виходить зображення предмета з різними деталями
3 Зображує окремий об’єкт, «опредмечуючи» геометричну фігуру, включає отриманий об’єкт в уявний сюжет
4 Малює сюжет із кількома об’єктами, геометрична фігура стає частиною одного з об’єктів

Дослівна розповідь:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Критерії оцінювання рівня сформованості художньо – продуктивної компетенції: 4 бали- сформована повною мірою; 3 бали- сформована достатньо; 2 бали- сформована посередньо;1 бал- сформована мінімально;0 балів- не сформована. Висновки:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості

мовленнєвої та комунікативної компетенцій дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: рівень розвитку мовленнєвої та комунікативної компетенцій визначіть під час бесід і оцініть у балах. Потрібний бал обведіть ( підкресліть, виділіть тощо). А наприкінці обчисліть середній бал. При цьому рівень розвитку кожного виду мовленнєвої компетенції оцініть, орієнтуючись на шкалу, де:1 бал – 25%; 2 бали – 50%; 3 бали- 75%; 4 бали – 100%. Комунікативна компетенція передбачає сформованість усіх видів мовленнєвої компетенції. Тож при оцінюванні визначте ступінь їх комплексного застосування, орієнтуючись на подану шкалу.

Компетенція Показник Оцінка, бали
Мовленнєва Фонетична Лексична Граматична Діалогічна Монологічна Чітко вимовляє всі звуки та звукосполучення рідної мови Оперує узагальнювальними словами різного порядку, стійкими загальновживаними словосполученнями. Вживає різні частини мови, відповідно д о ситуації- етикетну українську лексику. Використовує прості, складні речення. Узгоджує слова в реченні. Вільно, невимушено вступає в розмову. Дотримується правил мовленнєвої поведінки та мовленнєвого етикету й коректно виражає в мовленні власне емоційне ставлення до предмета розмови та співрозмовника. Відповідає самостійно на запитання співрозмовника, орієнтується в ситуації спілкування. Складає самостійно оповідання з 5-6 речень. Розповідає не поспішаючи. Виразно. Чітко простежується початок, середина та кінець розповіді. Проявляє словесну творчість. 1 1 1 1 1 2 2 2 2 2 3 3 3 3 3 4 4 4 4 4
Комунікативна Комплексно застосовує мовні та немовні засоби з метою комунікації, уміє орієнтуватися в ситуації спілкування, проявляє стриманість у спілкуванні, володіє культурою мовленнєвої комунікації 1 2 3 4

Обчислення середнього балу, що відповідає рівню сформованості мовленнєвої компетенції:___________________________________________________________

Критерії оцінювання рівня сформованості мовленнєвої компетенції:

4,0- 3,1 бали- сформована повною мірою; 3,0- 2,1 бали- сформована достатньо; 2,0- 1,1 бали- сформована посередньо;1,0- 0,6 бали - сформована мінімально;0 ,5 – 0 балів- не сформована.

Критерії оцінювання рівня сформованості комунікативної компетенції:

4 бали- сформована повною мірою; 3 бали- сформована достатньо; 2 бали- сформована посередньо;1 бал- сформована мінімально;0 балів- не сформована.

Висновки:______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості

здоров’язбережувальної компетенції дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: Відповіді дитини оцініть у балах. Судження дитини, яке повністю відповідає показникам БКДО, оцініть 0,33 бали; які свідчать про недостатню обізнаність дитини чи неналежне ставлення дитини до свого здоров’я- у 0,16 бали, якщо відповіді немає – у 0 балів. Потрібний бал обведіть, а наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Запитання Відповідь дитини Оцінка,бал
1 Чи правильно чинить дівчинка?( картка №1. Дівчинка чистить зуби.) 0,33 0,16 0
2 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
3 Чи правильно чинять діти? ( картка №2. Діти граються сірниками) 0,33 0,16 0
4 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
5 Чи правильно чинять діти? ( картка №3. Діти роблять зарядку) 0,33 0,16 0
6 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
7 Чи правильно чинять діти? ( картка № 4. Діти їдять багато цукерок) 0,33 0,16 0
8 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
9 Якби ти зустрів(ла) дитину, яка не береже свого здоров’я, що ти порадив(ла) би їй? 0,33 0,16 0
10 Чи тобі цікаво, коли дорослі розповідають про те, як берегти здоров’я? 0,33 0,16 0
11 Чому? 0,33 0,16 0
12 Ти дбаєш про своє здоров’я завжди, іноді чи тоді, коли про це нагадує дорослий? 0,33 0,16 0
Загальна кількість балів

Критерії оцінювання рівня сформованості здоров’язбережувальної компетенції:

4,0- 3,6 бали- сформована повною мірою; 3,5- 2,6 бали- сформована достатньо; 2,5- 1,6 бали- сформована посередньо;1,5- 0,8 бали - сформована мінімально;0,7 – 0 балів- не сформована.

Висновки:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості

родинно – побутової компетенції дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: Відповіді дитини оцініть у балах. Судження дитини, яке повністю відповідає показникам БКДО, оцініть 0,33 бали; які свідчать про недостатню обізнаність дитини з правилами сімейного співжиття чи неналежне ставлення дитини до своєї родини, зокрема батьків- у 0,16 бали, якщо відповіді немає – у 0 балів. Потрібний бал обведіть, а наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Запитання Відповідь дитини Оцінка,бал
1 Чи правильно чинять діти? ( картка №5. Діти з батьками накривають на стіл.) 0,33 0,16 0
2 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
3 Чи правильно чинять діти? ( картка №6. Діти не допомагають мамі.) 0,33 0,16 0
4 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
5 Чи правильно чинить хлопчик? ( картка №7. Хлопчик миє посуд) 0,33 0,16 0
6 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
7 Чи правильно чинить дівчинка? ( картка № 8. Дівчинка заважає хворій бабусі) 0,33 0,16 0
8 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
9 Якби ти зустрів(ла) дитину, яка не цінує своїх рідних і не допомагає їм, що ти порадив(ла) би їй? 0,33 0,16 0
10 Чи тобі цікаво, коли дорослі розповідають про те, як слід шанувати рідних, як про них піклуватися? 0,33 0,16 0
11 Чому? 0,33 0,16 0
12 Ти піклуєшся про своїх рідних завжди, іноді чи тоді, коли про це просить дорослий? 0,33 0,16 0
Загальна кількість балів

Критерії оцінювання рівня сформованості родинно – побутової компетенції:

4,0- 3,6 бали- сформована повною мірою; 3,5- 2,6 бали- сформована достатньо; 2,5- 1,6 бали- сформована посередньо;1,5- 0,8 бали - сформована мінімально;0,7 – 0 балів- не сформована.

Висновки:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості

предметно- практичної компетенції дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: Відповіді дитини оцініть у балах. Судження дитини, яке повністю відповідає показникам БКДО, оцініть 0,33 бали; які свідчать про недостатню обізнаність дитини щодо призначення речей чи неналежне ставлення до предметного світу - у 0,16 бали; якщо відповіді немає – у 0 балів. Потрібний бал обведіть, а наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Запитання Відповідь дитини Оцінка,бал
1 Чи правильно чинять дівчатка? ( картка №9. Дівчатка стрибають на дивані.) 0,33 0,16 0
2 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
3 Чи правильно чинять діти? ( картка №10. Діти прибирають іграшки.) 0,33 0,16 0
4 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
5 Чи правильно чинять хлопчики? ( картка №11. Хлопчики малюють на шпалерах) 0,33 0,16 0
6 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
7 Чи правильно чинять діти? ( картка № 12. Діти складають одяг) 0,33 0,16 0
8 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
9 Якби ти зустрів(ла) дитину, яка не цінує і псує речі, що ти порадив(ла) би їй? 0,33 0,16 0
10 Чи тобі цікаво, коли дорослі розповідають про те, як користуватися речами і як їх слід берегти? 0,33 0,16 0
11 Чому? 0,33 0,16 0
12 Ти використовуєш речі за призначенням і бережливо ставишся до них чи тоді, коли про це просить дорослий? 0,33 0,16 0
Загальна кількість балів

Критерії оцінювання рівня сформованості предметно – практичної компетенції:

4,0- 3,6 бали- сформована повною мірою; 3,5- 2,6 бали- сформована достатньо; 2,5- 1,6 бали- сформована посередньо;1,5- 0,8 бали - сформована мінімально;0,7 – 0 балів- не сформована.

Висновки:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості

природничо-екологічної компетенції дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: Відповіді дитини оцініть у балах. Судження дитини, яке повністю відповідає показникам БКДО, оцініть 0,33 бали; які свідчать про недостатню обізнаність дитини щодо природодоцільної поведінки чи її неналежне ставлення до природи - у 0,16 бали; якщо відповіді немає – у 0 балів. Потрібний бал обведіть, а наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Запитання Відповідь дитини Оцінка,бал
1 Чи правильно чинять діти? ( картка №13. Діти годують голубів .) 0,33 0,16 0
2 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
3 Чи правильно чинить дівчинка? ( картка №14. Дівчинка ловить метеликів.) 0,33 0,16 0
4 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
5 Чи правильно чинять діти? ( картка №15. .діти прибирають сміття в лісі) 0,33 0,16 0
6 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
7 Чи правильно чинить хлопчик? ( картка № 16. Хлопчик ламає дерево) 0,33 0,16 0
8 Чому ти так вважаєш? 0,33 0,16 0
9 Якби ти зустрів(ла) дитину, яка не береже природу, шкодить їй, що ти порадив(ла) би їй? 0,33 0,16 0
10 Чи тобі цікаво, коли дорослі розповідають про природу, про те, як слід її оберігати ? 0,33 0,16 0
11 Чому? 0,33 0,16 0
12 Ти оберігаєш природу завжди , іноді чи тоді, коли про це просить дорослий? 0,33 0,16 0
Загальна кількість балів

Критерії оцінювання рівня сформованості природничо – екологічної компетенції:

4,0- 3,6 бали- сформована повною мірою; 3,5- 2,6 бали- сформована достатньо; 2,5- 1,6 бали- сформована посередньо;1,5- 0,8 бали - сформована мінімально;0,7 – 0 балів- не сформована.

Висновки:___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості

сенсорно – пізнавальної компетенції дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Методика «Четвертий зайвий»

Інструкція: Відповіді дитини під час бесіди оцініть у балах. Потрібний бал обведіть( підкресліть, виділіть тощо), а наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Відповіді дитини Оцінка
1 0,5 0,25 0
2 0,5 0,25 0
3 0,5 0,25 0
4 0,5 0,25 0
5 0,5 0,25 0
6 0,5 0,25 0
7 0,5 0,25 0
8 0,5 0,25 0
Загальна кількість балів

Критерії оцінювання:

- повна відповідь дитини: називає зайвий предмет, відносить його до певної групи предметів і пояснює, чому так вважає- 0,5 бали;

- неповна відповідь: називає зайвий предмет, але не може пояснити, чому; не вживає узагальнювальних слів – 0,25 балів;

- відповідь неправильна або відсутня – 0 балів.

Методика «Порівняй»

Інструкція: Відповіді дитини під час бесіди оцініть у балах. Потрібний бал обведіть( підкресліть, виділіть тощо), а наприкінці обчисліть загальну кількість балів, а відтак – середній бал

№ карт-ки Пара об’єктів для порівняння Відповіді дитини Кількість названих ознак Оцінка, бал
Спільні ознаки Відмінні ознаки
1 Батько – син 4 3 2 1 0
2 Багатоповерхівка-сільський дім 4 3 2 1 0
3 Дерево – стіл 4 3 2 1 0
4 Мишка- жабка 4 3 2 1 0
Загальна кількість балів
Середній бал

Критерії оцінювання:

- названо 6 і більшеознак – 4 бали;

- названо 4-5 ознак – 3бали;

- названо 3 ознаки – 2 бали;

- названо 1-2 ознаки – 1 бал;

- відповідь відсутня – 1 бал.

Діагностичні завдання та бесіда з опорою на картки

Інструкція: Відповіді дитини оцініть у балах. Потрібний бал обведіть( підкресліть, виділіть тощо), а наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

№ кар-тки Запитання і завдання Відповіді дитини Оцінка
1 Порівняй зображуваних людей за віком 0,5 0,25 0
2 Визнач час на годиннику 0,5 0,25 0
3 Назви об’ємні фігури з яких побудовано іграшковий будинок 0,5 0,25 0
4 Знайди зображення дерев’яних предметів 0,5 0,25 0
5 Які із зображуваних предметів червоного кольору? 0,5 0,25 0
6 Чи є тут зображення прямокутних предметів? 0,5 0,25 0
7 Над зображенням якої геометричної фігури розміщене зображення предмета, що може розбитися? 0,5 0,25 0
8 Який із зображуваних об’єктів найважчий? 0,5 0,25 0
Загальна кількість балів

Критерії оцінювання:

- повна правильна відповідь дитини – 0,5 балів;

- неповна відповідь( не перелічує всі задані предмети), припускається помилки- 0,25 балів;

- відповідь неправильна або відсутня – 0 балів.

Обчислення середнього балу, що відповідає рівню сформованості сенсорно – пізнавальної компетенції:

Назва методики Бал
Четвертий зайвий
Порівняй
Діагностична бесіда
Середній бал

Критерії оцінювання рівня сформованості сенсорно – пізнавальної компетенції:

4,0- 3,75 бали- сформована повною мірою;

3,5- 2,75 бали- сформована достатньо;

2,5- 1,75 бали- сформована посередньо;

1,5- 1 бали- сформована мінімально;

0,75- 0 балів- не сформована.

Висновки:_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості

математичної компетенції дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: Відповіді дитини оцініть у балах. Судження дитини, яке повністю відповідає показникам БКДО, оцініть 0,33 бали; якщо дитина відповідає правильно, проте не може пояснити, чому - у 0,16 бали; якщо відповіді немає – у 0 балів. Потрібний бал обведіть, а наприкінці обчисліть загальну кількість балів.

Запитання Відповідь дитини Оцінка,бал
1 Порахуй, скільки тваринок зображено ( картка №4) 0,33 0,16 0
2 А предметів одягу? ( картка №4). 0,33 0,16 0
3 Скільки рукавичок потрібно тваринкам, щоб у них взимку не мерзли лапки? ( картка №4. ) 0,33 0,16 0
4 Із яких двох менших чисел складається число 6? 0,33 0,16 0
5 Назви числа від 1 до 10 у зворотному порядку. 0,33 0,16 0
6 Чого більше зображено – геометричних фігур чи знаків?( картка № 6,7) 0,33 0,16 0
7 Порівняй числа 4 і 3. Яке більше, а яке менше? 0,33 0,16 0
8 Як ти дізнався( лась)? 0,33 0,16 0
9 Що потрібно зробити для того, щоб ці числа сали однаковими? 0,33 0,16 0
10 Назви сусідів числа 4 0,33 0,16 0
11 Порахуй від 4 до 10. 0,33 0,16 0
12 Склади та розв’яжи задачу за малюнком 0,33 0,16 0
Загальна кількість балів

Критерії оцінювання рівня сформованості математичної компетенції:

4,0- 3,6 бали- сформована повною мірою; 3,5- 2,6 бали- сформована достатньо; 2,5- 1,6 бали- сформована посередньо;1,5- 0,8 бали - сформована мінімально;0,7 – 0 балів- не сформована. Висновки:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня сформованості ігрової компетенції

дитини старшого дошкільного віку

Експертна оцінка сформованості ігрової компетентності старших дошкільників за результатами спостережень

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: за результатами спостереження за кожним критерієм оцінювання оберіть показник, що відповідає ігровій поведінці дитини. Відповідний бал обведіть( підкресліть тощо).Наприкінці обчисліть загальну кількість балів, а відтак – середній бал.

Критерії Показники Оцінка, бал
1 Різноманітні за формою прояви дитячої гри та готовності дитини включитися в розігрування різних ігор, характерних віку дитини Обмежується вибором предметів та іграшок для гри 1
Виконує окремі ігрові дії 2
Розповідає про найулюбленіші ігри 3
Вибирає ігри із залученням партнера по грі 4
2 Тематичне багатство ігрового репертуару дитини Тема гри задається іграшкою 1
Тематика ігор спрямована на близьке оточення 2
Переважають фантазійні сюжети 3
Репертуар ігор комбінований - з використанням реальних та казкових сюжетів 4
3 Наявність та ефективність ігрової взаємодії Віддає перевагу іграм «поряд» а не «разом» 1
Налагоджує та розігрує предметно – ігрову взаємодію 2
Налагоджує та розігрує рольову взаємодію 3
Використовує гру з метою комунікації, віддає перевагу колективним іграм з однолітками 4
4 Оптимальність організаціє предметно- ігрового середовища Включається в гру не змінюючи предметно – ігрове середовище 1
Добирає іграшки та матеріали відповідно до теми гри 2
Оптимально організовує ігровий простір 3
Словесно та предметно- атрибутивно окреслює предметно – ігрове середовище 4
5 Здатність використання та перетворення ігрового середовища Використовує предметно – ігрове середовище без перетворень 1
Організовує предметно – ігрове середовище залежно від теми та мети гри 2
Переоблаштовує предметно-ігрове середовище після зміни теми та мети гри 3
Творчо збагачує предметно – ігрове середовище 4
6 Прояви пізнавальної активності під час гри в широкому соціальному контексті Не проявляє пізнавальної ініціативи 1
Отримує інформацію про об’єкти та явища в процесі гри 2
Намагається отримати додаткову інформацію про об’єкти та явища з інших джерел 3
Пояснює різні причинно – наслідкові зв’язки під час організації гри 4
7 Рівень соціального та особистісного розвитку дитини в грі Віддає перевагу іграм на самоті 1
Долучається до гри, коли запрошують інші діти 2
Проявляє активність під час вибору гри, задуму та партнера 3
Виявляє коректність та справедливість у грі під час розподілу іграшок, простору; розуміння, співчуття до партнерів по грі. 4
Загальна кількість балів
Середній бал

Експерт _____________________________________________________

Діагностична бесіда за картками

Інструкція: відповідь дитини оцініть у балах від 1 до 4 – за визначеними критеріями. Відповідний бал обведіть( підкресліть тощо).Наприкінці обчисліть загальну кількість балів, а відтак – середній бал.

Завдання Відповідь Критерії оцінювання Оцінка, бал
Для дорослого Для дитини
1 Покажіть дитині картку №1 із зображенням іграшок або набір реальних іграшок. Запишіть теми ігор, які називає дитина. Оцініть відповідь. Розглянь і назви зображені іграшки. Розкажи, як можна гратися з цими іграшками. Називає 6 і більше тем 4
Називає 4 -5 теми 3
Називає 2-3 теми 2
Називає 1 тему 1
Відмовляється відповідати 0
2 Покажіть дитині картку № 2із зображенням іграшок для сюжетно – рольових ігор. Запишіть теми ігор, які називає дитина. Оцініть відповідь. Розглянь і назви зображені іграшки. Розкажи, як можна гратися і як ти граєшся із цими іграшками. Розкажи про свої найулюбленіші іграшки. Чому ти любиш гратися в ці ігри? Називає 6 і більше тем 4
Називає 4 -5 теми 3
Називає 2-3 теми 2
Називає 1 тему 1
Відмовляється відповідати 0
3 Покажіть дитині картку №3. Із зображенням групи дітей, які грають в сюжетно – рольову гру, і картку №4 із зображенням дитини. яка грається самотньо. Запишіть висловлювання дитини. Оцініть відповідь. Розглянь зображення. Розкажи. В які ігри грають діти. Подумай і скажи, як ти любиш гратися- самостійно або з іншими дітьми. Назви імена дітей, з якими ти зазвичай граєшся. У які ігри ти любиш гратися зі своїми друзями? Називає 6 і більше тем, віддає перевагу іграм з партнерами 4
Називає до 5 тем і віддає перевагу іграм з партнерами 3
Називає 2-3 теми і віддає перевагу індивідуальним іграм 2
Називає 1 тему і віддає перевагу індивідуальним іграм 1
Відмовляється відповідати 0
4 Покажіть дитині картку №3 із зображенням групи дітей, які грають в сюжетно –рольову гру. Запишіть висловлювання дитини. Оцініть відповідь. Розглянь зображення. Розкажи, в яку гру грають діти, які ролі вони виконують. Подумай і розкажи, про що можуть діти розмовляти між собою. Називає ролі, передбачає розмову дітей про організацію подальшої гри і рольові взаємини дітей у грі 4
Називає ролі, передбачає розмову дітей про організацію подальшої гри 3
Називає ролі, передбачає розмову пов’язану зі зміною ролей, обміном іграшками. 2
Називає ролі 1
Відмовляється відповідати 0
5 Покажіть дитині картку №3 із зображенням групи дітей, які грають в сюжетно –рольову гру. Запишіть висловлювання дитини. Оцініть відповідь. Уважно розглянь зображення ще раз. Які іграшки, предмети або сюжет ти запропонував би дітям, щоб їхня гра була ще цікавішою? Називає ролі, передбачає розмову дітей про організацію подальшої гри; змінює сюжет гри, або урізноманітнює його. 4
Називає іграшки, предмети, нові ролі, без зміни сюжету гри 3
Називає іграшки, предмети. 2
Називає іграшки, предмети, ролі, що зображені. 1
Відмовляється відповідати 0
6 Опишіть уявну ситуацію, запропонуйте дитині варіанти дій. Оцініть відповідь. Уяви ситуацію, що діти грають у будівельників ( сім’ю, аптеку), і тобі дуже хочеться погратися з ними. Які твої дії? -попросишся в гру; - почекаєш, коли буде невеличка перерва в грі і приєднаєшся до дітей; -не будеш запитувати, просто почнеш гратися з дітьми; - попросиш вихователя, щоб він допоміг тобі включитися в гру; - будеш спостерігати, як діти граються. Попроситься в гру 4
Почекає, коли буде невеличка перерва в грі і приєднається до дітей 3
Не буде запитувати, просто почне гратися з дітьми 2
Поросить вихователя, щоб вона допомогла їй включитися в гру 1
Буде спостерігати, як діти граються. 0
7 Опишіть уявну ситуацію, запропонуйте дитині варіанти дій. Оцініть відповідь. Уяви ситуацію, що діти тобі відмовили, не прийняли тебе в гру. Які твої дії? -Не будеш ображатися, підеш гратися самостійно. -Будеш шукати інших дітей для гри. - Будеш спокійно чекати, коли настане час і тебе візьмуть у гру. - Пожалієшся вихователю. - Будеш плакати, ображатися на дітей. Не буде ображатися, піде гратися самостійно. 4
Буде шукати інших дітей для гри. 3
Буде спокійно чекати, поки настане час, коли її візьмуть у гру 2
Пожаліється вихователю. 1
Буде плакати, ображатися на дітей. 0
8 Опишіть уявну ситуацію, запропонуйте дитині варіант дій. Оцініть відповідь. Уяви ситуацію, що тебе запросили у гру. Які твої дії? -Запитаєш про правила гри і будеш їх дотримуватися. - Приєднаєшся до гри і будеш грати за тими правилами, які встановили діти. Пропонуватимеш дітям свої правила. -Відійдеш і будеш гратися самостійно з а своїми правилами. - Образишся, бо тобі ці правила не підходять. Запитає про правила гри і буде їх дотримуватися 4
Приєднається до гри і буде грати за тими правилами, які діти встановили. 3
Пропонуватиме дітям свої правила. 2
Відійде і буде гратися самостійно за своїми правилами. 1
Образиться, бо їй ці правила не підходять. 0
Загальна кількість білів
Середній бал

Примітка : Аби визначити середній бал, необхідно загальну кількість балів(суму) поділити на кількість завдань, тобто на 8.

Назва методики Бал
Експертна оцінка
Діагностична бесіда за картинками
Середній бал

Критерії оцінювання рівня сформованості ігрової компетенції:

4,0- 3,6 бали- сформована повною мірою; 3,5- 2,6 бали- сформована достатньо; 2,5- 1,6 бали- сформована посередньо;1,5- 0,6 бали - сформована мінімально;0,5 – 0 балів- не сформована.

Висновки:_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Протокол оцінювання рівня фізичного розвитку дитини

старшого дошкільного віку

Прізвище ім’я_____________________________________________

Група старша Дата_______________________________________

Інструкція: У таблицю 2 занесіть показники довжини та маси тіла дитини, окружність її грудної клітки та, користуючись Таблицею 1, проставте відповідний бал біля кожного показника, а потім вирахуйте цей бал.

Таблиця 1

Показники Оцінка, бал
Довжина тіла, см Маса тіла, кг Окружність грудної клітки, см
хлопчики
124-133 26,06-29,72 60.63-63,43 4
115-123 22,40-26,05 57,84-60,62 3
107-114 19,15-22,39 55,36- 57,83 2
дівчатка
123-130 24,96-27,42 58,06-59,71 4
113-122 21,45-24,95 55,70-58,05 3
104-112 18,28-21,44 53,58-55,69 2

Таблиця 2

Довжина тіла/бал Маса тіла/бал Окружність грудної клітки/ бал Середній бал

Висновки:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вирівської сільської ради

Матеріали оцінювання рівня розвитку

дітей старшого дошкільного віку

за допомогою кваліметричної моделі

Аналітична довідка

за результатами оцінювання рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку Біланівського ДНЗ «Дюймовочка» за допомогою кваліметричної моделі

На виконання наказу по Біланівському ДНЗ « Дюймовочка» за №66 -ОД від 05.10.2017 р. «Про проведення оцінювання рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» надаємо довідку за результатами проведеної роботи.

Із 11 по 20 жовтня було обстежено 6 дітей старшого дошкільного віку.

Виявлено:

4 дошкільнят мають високий рівень розвитку ( 66%);

1 дитина має достатній рівень розвитку ( 17%).

1 дитина має середній рівень розвитку ( 17%).

Бережненко Анастасія

1.Фізичний розвиток і здоров’я дитини.

Особистісно – оцінна компетенція у Валі сформована у повній мірі. Фізичний розвиток відповідає віковій нормі. Проте слід працювати над підвищенням рівня самооцінки дитини. Звернути увагу педагогів на відпрацювання у дівчинки самостійного виконання правил збереження здоров’я.

2.Соціальний розвиток.

Соціально – комунікативна компетенція сформована достатньо. Проте дівчинка не проявляє ініціативи у спілкуванні ні з дорослими, ні з однолітками, вона надто сором’язлива. Слід попрацювати з дитиною над формуванням уміння проявляти готовність і здатність з власної ініціативи спілкуватися з дорослими та однолітками. Родинно – побутова компетенція сформована повною мірою. Але дівчинці не вистачає уваги з боку матері.

3.Природничо - екологічний розвиток.

Природничо – екологічна компетенція у дитини сформована повною мірою. Проте батькам необхідно надавати більше самостійності дитині під час догляду за об’єктами природи, закріпити за дівчинкою постійне трудове доручення( догляд за квітами, за домашніми тваринами).

4.Предметно – практична діяльність та художньо – естетичний розвиток.

Предметно – практична компетенція у Насті сформована достатньо. Проте слід приділяти увагу формуванню ціннісного ставлення до результатів праці інших людей; навчати закінчувати розповідь.

5.Ігрова діяльність.

Ігрова компетенція сформована достатньо, але необхідно навчати дитину ігрової взаємодії, проявляти ініціативу в організації ігор, вмінню планувати ігри.

6.Сенсорно – пізнавальний розвиток.

У дитини сформовані основні мисленнєві операції, а от над математичними знаннями необхідно працювати: складання і розв’язання задач, лічба у зворотному порядку, визначенні спільних ознак, визначати склад числа, порівнювати числа.

7. Мовленнєвий розвиток.

Мовленнєва і комунікативна компетенція у дівчинки сформована повною мірою. Необхідно приділити увагу розвитку монологічного мовлення вправляти у вмінні самостійно, не соромлячись, вступати в розмову, працювати над диференціацією звуків [р], [ш]. Рекомендовано консультація логопеда.

Астахова Валерія

1.Фізичний розвиток і здоров’я дитини.

Здоров’язбережувальна компетенція у Валерії сформована повною мірою. Приділяти увагу на відпрацювання в дівчинки самостійного виконання правил збереження особистого здоров’я.

2.Соціальний розвиток.

Родинно – побутова компетенція сформована повною мірою. Проте дівчинка постійно потребує допомоги дорослого та його позитивної оцінки.

3.Природничо- екологічний розвиток.

Природно – екологічна компетенція сформована повною мірою. Але у подальшому слід особливу увагу приділяти формуванню вмінню заощадливого ставлення до природних багатств, вчити докладати домірних зусиль для збереження, догляду та захисту природного довкілля.

4.Предметно – практична діяльність та художньо – естетичний розвиток.

Предметно – практична компетенція у хлопчика сформована повною мірою. Звернути увагу на формування у Валерії ціннісного ставлення до результатів праці інших людей, розуміння того, що речі приносять користь, їх потрібно берегти. Також приділяти увагу розвиткові вміння зв’язно розповідати, завершувати свою розповідь.

5.Ігрова діяльність.

Ігрова компетенція сформована достатньо. Слід працювати над вмінням виявляти коректність та справедливість під час вибору гри, творчо збагачувати предметно – ігрове середовище, змінювати сюжет гри та урізноманітнювати його.

6.Сенсорно –пізнавальний розвиток.

Компетенція сформована достатньо. Слід організувати індивідуальні заняття з метою навчання порівнювати предмети( спільні, відмінні ознаки), числа, склад числа з одиниць та двох менших, називати правильно об’ємні геометричні фігури, вживати узагальнювальні слова.

7. Мовленнєвий розвиток.

Мовленнєва і комунікативна компетенція у дівчинки сформована достатньо. Потрібно звернути увагу на диференціацію звуків (с), (ш), розвиток вміння закінчувати розповідь, розмовляти українською мовою, дотримуватися порядку слів у реченні.

Дудченко Ілля

1.Фізичний розвиток і здоров’я дитини.

Здоров’язбережувальна компетенція у Іллі сформована повною мірою. Більше уваги слід приділяти формуванню у дитини корисних звичок. Хлопчику важко досягати поставленої мети. Необхідно працювати над підвищенням самооцінки.

2.Соціальний розвиток.

Родинно – побутова компетенція сформована достатньо. Дитина потребує постійної позитивної оцінки. Щоб звернути на себе увагу, хлопчик виявляє протест, робить погані вчинки. Слід працювати з дитиною над умінням контролювати свої емоції, узгоджувати свої дії, поведінку з іншими.

3.Природничо- екологічний розвиток.

Природничо – екологічна компетенція сформована в повній мірі. Звернути увагу над розвитком вміння самостійно доглядати за об’єктами природи.

4.Предметно – практична діяльність та художньо – естетичний розвиток.

Необхідно приділити увагу роботі над формуванням у хлопчика ціннісного ставлення до результатів праці інших людей, вміння бережливо ставитися до своїх речей. Творча уява хлопчика сформована мінімально. Спланувати систематичні індивідуальні заняття з метою розвитку вміння склади розповіді з а сюжетом, описові та творчі розповіді, самостійно обирати та виконувати завдання запропоновані дорослим.

5.Ігрова діяльність.

Ігрова компетенція сформована в посередньо. Необхідно вчити хлопчика гратися за правилами, дотримуватися ігрового партнерства, сприяти збагаченню ігрового досвіду. Спонукати до активної взаємодії з іншими дітьми. Звернути увагу на вміння дотримуватися норм та етикету спілкування у процесі гри.

6.Сенсорно –пізнавальний розвиток.

Сенсорно – пізнавальна компетенція сформована достатньо. Слід працювати над розвитком мовленнєвих операцій порівняння, узагальнення і абстрагування. Вправляти у лічбі у зворотному напрямку, складати та розв’язувати задачі різних типів, визначати склад числа із двох менших чисел.

7. Мовленнєвий розвиток.

Вчити проявляти стриманість у спілкуванні. Особливу увагу приділяти розвитку вміння розповідати не поспішаючи, виразно, проявляти словесну творчість, дотримуватися правил мовленнєвої поведінки та мовленнєвого етикету, розвитку монологічного мовлення, розмовляти українською мовою.

Старікова Сніжана

1.Фізичний розвиток і здоров’я дитини.

Фізичний розвиток Сніжани відповідає віковій нормі. Приділяти увагу вправлянню в самостійному виконанні правил збереження особистого здоров’я, формуючи корисні звички. Застосовувати здобуті знання , вміння і навички щодо збереження здоров’я, не зашкоджуючи як власному, так і здоров’ю інших людей.

2.Соціальний розвиток.

Звернути увагу на розвиток вміння взаємодіяти з людьми, узгоджувати свої дії, поведінку з іншими, обґрунтовувати свою відповідь.

3.Природничо- екологічний розвиток.

Природничо – екологічна компетенція сформована повною мірою. Сприяти виявленню інтересу, бажання та розвитку посильних умінь щодо природоохоронних дій.

4.Предметно – практична діяльність та художньо – естетичний розвиток.

Предметно – практична компетенція сформована достатньо. Слід попрацювати над розвитком комунікативних навичок спілкування щодо змісту і краси твору, його засобів,сприяти виявленню творчої активності, вмінню завершувати самостійно розповідь, розповідати не поспішаючи; формуванню у дитини розуміння того, навіщо необхідні предмети домашнього вжитку, навчати доглядати за ними.

5.Ігрова діяльність.

Сприяти вмінню вільно висловлювати власну думку під час реалізації загальних ігрових проектів і ігрових задумів, регулювати свою поведінку залежно від ігрового правила та задуму, спонукати до активної ігрової взаємодії з іншими дітьми.

6.Сенсорно –пізнавальний розвиток.

У дівчинки сенсорно – пізнавальна компетенція сформована достатньо. Слід працювати над умінням обґрунтовувати свій вибір, вправляти в орієнтації у часі, у лічбі у зворотному порядку, розуміти відношення між числами і цифрами, склад числа з одиниць і двох менших.

7. Мовленнєвий розвиток.

Навчати дівчинку дотримуватися правил мовленнєвої поведінки та мовленнєвого етикету. Приділяти увагу розвиткові монологічного мовлення, правильності вживання граматичних форм та порядку слів у реченні, розмовляти українською мовою, а не суржиком; працювати над диференціацією звуків [к], [ш],[с].

Шпетний Артем

1.Фізичний розвиток і здоров’я дитини.

Фізичний розвиток дитини відповідає віковій нормі. Особисто – оцінна компетенція сформована посередньо. Хлопчик не прикладає зусилля для досягнення поставленої мети Особливу увагу звернути на підвищення рівня самооцінки хлопчика. Більше уваги слід приділяти відпрацюванню в дитини самостійного застосування правил збереження здоров’я,формуванню корисних звичок.

2.Соціальний розвиток.

Особливу увагу звернути на вміння контролювати свої емоції, виявляти готовність вислухати дорослого, відповісти на запитання, проявляти любов і турботу до рідних та близьких членів родини.

3.Природничо - екологічний розвиток.

Сприяти вихованню самостійності дитини під час догляду за об’єктами природи, поглибленню знань про природу в різних формах її існування.

4.Предметно – практична діяльність та художньо – естетичний розвиток.

Приділяти увагу на формування і дитини бережливого ставлення до результатів праці інших людей. Вправляти у вмінні застосовувати елементарні економічні поняття. Слід попрацювати над розвитком комунікативних навичок спілкування щодо змісту і краси твору, його засобів,сприяти виявленню творчої активності, вмінню придумувати кульмінацію та завершувати самостійно розповідь.

5.Ігрова діяльність.

Спонукати хлопчика до участі в колективних іграх, прояву ініціативи під час гри, запитувати про правила гри і дотримуватися їх, дотримуватися норм та етикету спілкування у процесі гри.

6.Сенсорно –пізнавальний розвиток.

Варто працювати над вивченням назв об’ємних геометричних фігур, вмінням порівнювати предмети, пояснювати свій вибір. Створювати ситуації для виявлення інтересу до математичних понять. Особливу увагу звернути на розвиток уміння складати та розв’язувати задачі, приклади.

7. Мовленнєвий розвиток.

Працювати над умінням робити звуковий аналіз складних слів. Сприяти вживанню граматичних форм рідної мови згідно із законами і нормами граматики, дотриманню правил мовленнєвої поведінки та мовленнєвого етикету, приділяти увагу розвиткові монологічного мовлення.

Цапенко Євгенія

1.Фізичний розвиток і здоров’я дитини.

Звернути увагу на дотримання правил безпеки життєдіяльності, та на відпрацювання самостійного виконання правил збереження здоров’я.

2.Соціальний розвиток.

Родинно – побутова компетенція сформована повною мірою.

3.Природничо- екологічний розвиток.

Продовжувати працювати над поглибленням знань дівчинки про природу в різних формах її існування.

4.Предметно – практична діяльність та художньо – естетичний розвиток.

Приділити увагу на формування знань про те, що речі приносять користь, цінувати працю інших людей. Звернути на розвиток творчої уяви дитини.

5.Ігрова діяльність.

Варто сприяти збагаченню ігрового досвіду дівчинки, спонукати до активної взаємодії з іншими дітьми.

6.Сенсорно – пізнавальний розвиток.

Звернути увагу на вміння пояснювати свій вибір, робити порівняння та узагальнення. Закріплювати навички лічби, орієнтування в просторі.

7. Мовленнєвий розвиток.

Розвивати вміння володіти культурою мовленнєвої комунікації. Сприяти прояву словесної творчості, розмовляти українською мовою, а не суржиком.

Кiлькiсть переглядiв: 1773

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.