Звіт завідувача Біланівського ДНЗ "Дюймовочка" Ващенко Л.В. перед колективом та громадськістю за 2019 -2020 н.р.

Біланівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) «Дюймовочка» Вирівської сільської ради знаходиться за адресою: с. Білани, вул.. Лесі Українки 9, розрахований на 2 групи. На даний період в закладі функціонує 1 різновікова група, яку відвідує 24 дошкільнят.

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 55, відповідно до «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно - технічних навчальних закладів перед колективом та громадськістю». З метою подальшого утвердження відкритої і демократичної системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базуються на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації я, Ващенко Лариса Володимирівна , завідувач Біланівського ДНЗ ( ясел – садка) «Дюймовочка», звітую про основні напрямки своєї діяльності за 2019/2020 навчальний рік. Біланівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) «Дюймовочка» Вирівської сільської ради знаходиться за адресою: с. Білани, вул.. Лесі Українки 9-А, розрахований на 2 групи. На даний період в закладі функціонує 1 різновікова група, яку відвідує 21 дитина.

Заклад працює з 730 до 1800 з п’ятиденним робочим тижнем та 10,5 годинним перебуванням дітей.

На кінець навчального року в ДНЗ працює 2 педагогічних працівника та 5чоловік - обслуговуючого персоналу. У лютому місяці була прийнята на роботу сестра медична старша на 0,5 ставки.

Дошкільний навчальний заклад «Дюймовочка» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

  • Конституцією України;
  • Законом України «Про дошкільну освіту», затвердженим Указом Президента України від 11 липня 2001р.№2628-11І; ради України від 27 лютого 1991 р. №789-XІІ;
  • Конвенцією прав дитини, ратифікованою Постановою Верховної ради України від 27 лютого 1991 р.3 789-ХІІ;
  • Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, який ухвалено рішенням Колегії Міністерства освіти і науки,молоді та спорту України від 04.05.2012 Протокол № 5/2-2
  • Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. №305;
  • Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, затвердженим наказом МОН України від 06.10.2010р. №930
  • Типовим положенням про методичний кабінет ДНЗ від 09.11.2010 р. №1070
  • Наказом МОНУ « Про затвердження Інструкції з організації охорони життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах» від 28.10.08р. № 985;
  • Програмою розвитку дитини дошкільного віку « Я у Світі» ( нова редакція)
  • Парціанальна освітня програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості»;
  • Наказом Міністерства освіти України від « Про затвердження Інструкції про ділову документацію в дошкільних закладах»№ 1059 від 01.10.2012;
  • Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 17.04.06 р. № 298\227 та змінами до Інструкції з організації харчування дітей № 202/165 від 26.02.2013
  • Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-36 від 24.01.2007р. «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів»;
  • Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-263 від 07.05.2007р. «Про організацію обліку дітей дошкільного віку»;
  • Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-583 від 04.10.2007р. «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади»;
  • Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-811 від 17.12.2008р. «Про здійснення соціально-педагогічного патронату»;
  • Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-577 від 29.07.2011р. «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах»;
  • Інструктивно – методичних рекомендацій МОН України від 02.07.2019 №1/9-419 «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019 -2020 н. р.»;
  • Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-563 від 16.08.2010р. «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»;
  • Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України № 1/9-413. від 28.05.2012р. «Про організація фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ у літній період».
  • Інструктивно-методичний лист МОНУ «Про організацію роботи з дітьми 5-річного віку» №1/9-666 від 27.09.2010
  • Інструктивно – методичними рекомендаціями «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі» від 26.07.2010 р. № 4.1/18-3082А також, відповідно власного Статуту, затвердженого рішенням 4 сесії Річківської сільської ради сьомого скликання від 19 грудня 2019 р., та річного плану роботи дошкільного закладу, який складається на навчальний рік та період оздоровлення. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу. Зарахування дітей до закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, свідоцтва про народження дитини упродовж року. Упродовж 2019-2020 н. р. робота педагогічного колективу була спрямована на розв’язання головних пріоритетних завдань: 1. Продовжувати упровадження в освітній процес дошкільного закладу педагогічних технологій шляхом змістовного наповнення його інноваційними підходами до організації роботи з дошкільниками для поліпшення якості освітніх послуг.2.Продовжувати працювати над формуванням основ економічної культури, як складової пізнавального розвитку дитини дошкільного віку. Головною метою роботи ДНЗ є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.Вжиті завідувачем заходищодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку. Завдяки систематичної , цілеспрямованої просвітницької роботи завідувача з батьками, всі діти від 5 до 6 років були охоплені дошкільною освітою в дошкільному закладі. Педагоги впродовж року проводили з дітьми старшої підгрупи інтегровані заняття з пріоритетом інтелектуально – мовленнєвих та логіко – математичних завдань, по формуванню навичок необхідних для письма. За результатами комплексного вивчення стану готовності 6 дітей старшої підгрупи до школи зроблено висновки: високий рівень готовності мають - 4 дітей (66%);достатній рівень - 2 дитина (34%).Вжиті заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес. При вирішенні завдання з формування економічної компетентності дитини дошкільного віку значну увагу педагоги приділяли формуванню в дошкільників поважного відношення до праці оточуючих людей та її результатів, елементарних споживчих уявлень , зокрема про товари, послуги, гроші, використовуючи сучасні методи і прийоми. Розглядаючи це питання під час консультацій: - «Сюжетно – рольові ігри – як економічне виховання дітей в дитячому садку», «Пошуково – ігрова діяльність дітей – один із засобів економічного виховання »,«Навчаємо дітей економіці засобами дидактичних ігор»,«Спільна робота ДНЗ і сім’ї з економічного виховання дошкільників»,«Розв’язання економічних ситуацій з дошкільниками».- семінару практикуму:« Первинний фінансово-економічний досвід –необхідна умова й результат соціалізації тавиховання дітей дошкільного віку», вивчаючи методичну літературу, педагоги вдосконалювали свої знання із проблеми. Педагоги під час організації навчально – виховного процесу використовують досвід роботи завідувача Ващенко Л.В. щодо використання художньої літератури для розвитку мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку; використання поетичного слова для ознайомлення дітей з економікою. Вихователь групи Яременко О.М. на заняттях застосовувала сучасні методи і прийоми: полілог, вправи психогімнастики, вправи – емпатії, прийоми мнемотехніки, підбирає сучасні хореографічні композиції на різноманітні свята, розваги. У освітньому процесі залишається актуальною проблема економічного виховання дошкільників і на наступний рік. Анкетування проведені з батьками показали, що батьки зацікавилися даною проблемою, планують разом із дітьми спільні походи за покупками, проводять бесіди із дітьми про формування сімейного бюджету. З метою впровадження інноваційних педагогічних технологій завідувач організовувала консультації для вихователів (« Вимоги до впровадження проектної технології в освітній процес», «Практика застосування мнемотехнічних прийомів як засобів розвитку словесної творчості дошкільників») , впроваджувала в практику роботи закладу власні напрацювання. Упродовж 2019-2020 навчального року було придбано методичні посібники, дидактичні ігри, іграшки для організації ігор з піском. Інформацію про діяльність групи упродовж року розміщували на офіційному сайті закладу, на сторінках фейсбука. Працюючи над виконанням річних завдань, педагогічний колектив систематично використовував у роботі інтерактивні форми співпраці з дітьми та батьками, впроваджував у практику ТРВЗ. У закладі в наявності комп’ютерна техніка, але відсутній доступ до мережі Інтернет. Педагоги під час занять використовують презентації, які сприяють кращому засвоюванню знань. У зв’язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) всі учасники освітнього процесу дотримувалися протиепідеміологічних вимог і рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо особливостей організації освітнього процесу в ДНЗ під час карантину. Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами), наказом МОН від 16.03.2020 за № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19», завідувачем закладу було видано наказ про встановлення режиму роботи працівників закладу (як педагогічних, так і непедагогічних), встановлено заходи з виконання працівниками освітньо- педагогічної, методичної та іншої роботи, що відповідає професійним обов’язкам працівників. Згідно наказу із 23.03.2020 року по 24.04.2020 року працівники знаходилися у щорічних тарифних та соціальних відпустках та відпустках за свій рахунок, також був оголошений простій на підприємстві до 04.05.2020 року. З метою з метою якісної та своєчасної підготовки Біланівського ДНЗ ( ясел-садка) «Дюймовочка» до нового 2020/2021 навчального року, опалювального сезону та роботи в осінньо-зимовий період з 04.05.2020 року у ДНЗ розпочалися ремонтні роботи. У межах робочого часу, визначеного графіком, педагоги закладу виконували свої професійні обов’язки, корегували плани професійного розвитку та самоосвіти, розробляли конспекти занять відповідно до освітньої програми. В умовах карантину завідувач працювала із батьками вихованців. Зокрема, проводила консультації з батьками вихованців щодо організації освітньої діяльності вдома, розпорядку дня, харчування дитини, відзначення свят «День матері», «День пам’яті та примирення», «Всесвітній день вишиванки» тощо. Спілкування організовувала у групах в соціальних мережах, мобільних додатках, за допомогою веб-сайту закладу освіти. Онлайн - заняття з дітьми надсилала їх батькам через мобільні додатки. Відсутність доступу до Інтернету деяких батьків дітей, досвіду роботи у умовах карантину, проблема з кадрами ( із листопада місяця 2019 року в закладі працювало лише 2 педагога, що суттєво вплинуло на організацію методичної роботи) ось основні проблеми з якими зіткнулися педагоги в останні місяці навчального року. Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи. Належна увага приділялась завданню розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльності та формуванню здоров’язберігаючої і мовленнєвої компетентності. У ДНЗ «Дюймовочка» працювало впродовж року 2 гуртки за різними напрямками.
N з/п Назва гуртка Група Керівники гуртків
1 Художньо–естетичний гурток «Кольорові долоньки». Різновікова Ващенко Л.В.
2 Пізнавальний гурток «Зелена аптека лікаря Айболить». Різновікова Яременко О.М.

Вжиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації

матеріально-технічної бази навчально-виховного процесу.

Упродовж 2019-2020 навчального року залучено такі кошти та

придбані товари:

Заходи Сума Джерела фінансування Термін виконання
1 Проведення ремонту електромережі 5000,00 Депутат райради Лютий В.О. листопад 2019
2 Перезарядка вогнегасників 824,00 Відділ освіти ,сім’ї молоді та спорту Червень 2020
3 Придбання миючих засобів, туалетного паперу, прального порошку, тощо. 1000,00 Батьківська спонсорська допомога лютий 2020
4 Для потреб закладу, та проведення ремонтних робіт. 1900,00 Батьківська спонсорська допомога Упродовж року
Загальна сума: батьківська спонсорська допомога:2900,00; Відділ освіти ,сім’ї молоді та спорту:824,00; Партія «Батьківщина» Лютий В.О.:5000,00 Всього:8724,00 грн

Вжиті заходи щодо забезпечення ДНЗ «Дюймовочка» кваліфікованими

педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки

У дошкільному закладі працює вихователь Яременко О.М., стаж роботи на посаді 13 років, а також із грудня місяця 2019 року завідувач виконувала обов’язки вихователя за суміщенням. Залишається вакансія керівника гуртка на 0,125 ставки, інструктора з фізкультури на 0,125 ставки, практичного психолога на 0,50 ставки. У наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років. У цьому році завідувач Ващенко Л.В. була атестована на відповідність займаної посади.

Соціальний захист, збереження та зміцнення

здоров'я вихованців та педагогічних працівників

У Колективному договорі є перелік посад працівників ДНЗ з ненормованим робочим днем, яким надається додаткова відпустка до 7 календарних днів (завідувач закладу); встановлюється оптимальний режим роботи для жінок, що мають 2-х і більше дітей віком до 15 років ( сестрі медичній старшій Булці М.П. надається відпустка до 10 днів, як матерям двох дітей до 14 років). Упродовж 2019 -2020 н. р. вчасно виплачувалась заробітна плата, всі педагоги отримували доплату за вислугу років, матеріальну допомогу на оздоровлення. Кухар, який працює біля плити та підсобний робітник за результатами атестації робочого місця отримували доплату у розмірі 4 % та додаткові відпустки на 3 дні.

У Правилах внутрішнього трудового розпорядку є окремий розділ «Заохочення за успіхи у роботі», в якому визначені умови заохочення педагогічних працівників за сумлінне виконання посадових обов’язків та бездоганну працю (грошові премії та моральне заохочення). Але грошові премії працівники упродовж року не отримували.

У закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності учасників навчально – виховного процесу. Наказ №46-ОД від 16.08.2019 «Про створення комісії для розслідування нещасних випадків» ,наказ № 6-ОД від 11.01.2020 «Про організацію роботи з питань цивільного захисту», наказ №12 –ОД від 17.01.2020«Про створення постійно – діючої комісії по перевірці знань з питань охорони праці», наказ № 47 – ОД від 17.08.2019 «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у ДНЗ» тощо. У річному плані роботи сплановані заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоров’я дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму. Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюються виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності працівників. Усі працівники забезпечені в достатній кількості спецодягом. При прийомі на роботу організовано проводяться періодичні ( двічі на рік) медичні огляди працівників.

У наявності інструкція з безпеки життєдіяльності працівників ДНЗ під час навчально-виховного процесу ( всі працівники ознайомлені з нею під особистий підпис), всі Журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці, які своєчасно заповнюються. Це питання знаходиться на постійному контролі і заслуховується на нарадах при завідувачі, виробничих нарадах та батьківських зборах. Зміцненню здоров’я вихованців в закладі приділяється велика увага:

проводяться ранкова та гігієнічна гімнастика, фізкультхвилинки,спортивні ігри та змагання, загартовуючи заходи, заняття з фізичної культури, фізкультурні розваги, свята.

Робота з організації харчування дітей ДНЗ здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006 № 298\227.

Усі продукти харчування, що надходять до закладу відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи. Постачальниками продуктів являються: ФОП Кисельова К.С.; ТОВ «Ворожба»; Товариство з додатковою відповідальністю «Охтирський хлібокомбінат» . Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей у ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється сестрою медичною старшою в «Журналі обліку виконання натуральних норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби - корекція харчування. Згідно Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності ст..5 у період з 05.02.2020 р. по 11.02.2020 р. спеціалістами Білопільського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області було проведено плановий захід державного нагляду ( контролю) за дотриманням вимог санітарного законодавства в Біланівському ДНЗ ( ясла – садок ) «Дюймовочка». Під час проведення планового заходу здійснювалася відеофіксація ходу перевірки( засіб №ХЗ80014). Було виявлено:потужність має державну реєстрацію;систему простежуваності забезпечено;вимоги до обігу санітарних заходів дотримуються;потужність підтримується в чистому та робочому стані;харчові відходи розміщуються у закритих контейнерах, знищуються відповідно до законодавства; організація питного режиму відповідає санітарним вимогам; поточні дезінфекційні заходи проводяться; дезінфекційні засоби мають свідоцтво про державну реєстрацію та методичні вказівки ( інструкції) із їх застосування, умови їх зберігання дотримуються; інвентар для прибирання наявний, промаркований та зберігається впорядковано;кратність проведення обов’язкових медичних профілактичних оглядів дітей дотримується; у закладі необхідна документація наявна («Журнал реєстрації температурного режиму холодильників», «Журнал огляду дітей на педикульоз», « Журнал здоров’я працівників закладу і працівників харчоблоку»,»Журнали бракеражу готової і сирої продукції», «Журнал обліку відходів», «Примірне двотижневе меню», «Картотека страв», « Журнал виконання норм харчування», документи, що засвідчують якість та безпеку продуктів харчування, тощо. У ході перевірки було виявлено порушення вимог законодавства та встановлено строки, щодо їх усунення.

Відповідно до припису щодо усунення порушень, виявлених під час проведення планового заходу були усунені усі порушення :

1. Повідомлено про зміну у діяльності Біланівського ДНЗ ( ясла – садок) «Дюймовочка», з метою внесення змін до відомостей державного реєстру потужностей операторів ринку.

2. Забезпечено зберігання продовольчої сировини (картоплі, моркви, цибулі, буряків) на піддонах.

3. Забезпечено проходження обов’язкового медичного огляду працівниками дошкільного навчального закладу Ващенко Л.В. та Кулак Л.Г.

Сестра медична старша веде документацію щодо харчування дітей, разом з завідувачем, завідувачем господарством та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку. Завідувач здійснює загальний контроль за харчуванням дітей, проводить санітарно-просвітницьку роботу серед батьків, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом. Через недостатнє фінансування виконання норм харчування в 2019 році 90% до норми, 2020 році – 92%. Вартість харчування в середньому становить 42 грн.50 коп. Упродовж року діти не завжди мали можливість отримувати свіжі фрукти та сік.

Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Згідно ст. 23 Закону України , «Про освіту», дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Дана робота ведеться в таких напрямках:

· Створення безпечних умов для перебування дітей.

· Організація догляду за дітьми.

· Робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД.

· Навчально-виховна робота з дітьми з питань БЖД.

· Робота з батьками.

Кожен працівник ДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на ігровому майданчику. Про що свідчить відсутність випадків травмування дошкільників під час перебування в дошкільному закладі на протязі багатьох років. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.

Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації. Систематично видаються необхідні накази, проходять інструктажі, анкетування, тестування педагогів на знання правил ТБ, ПП, БЖД. Це питання заслуховується на нарадах при завідувачі, педрадах, батьківських зборах, тощо.

Для проведення якісної роботи з дітьми по БЖД методичний кабінет забезпечений наочним матеріалом: «Основи здоров'я» , «Виконуй правила пожежної безпеки» , «Правила дорожнього руху». У групі створені куточки по БЖД, підібрані дидактичні та сюжетно-рольові ігри для актуалізації знань дітей.

У ДНЗ «Дюймовочка» добре налагоджена робота з батьками вихованців. Батьки являються активними учасниками освітньо – виховної роботи: беруть участь у проведенні педрад, нарад при завідувачу,допомагають організовувати свята, розваги, допомагають у проведенні ремонту приміщень, ігрового майданчику. Зауваження і пропозиції, які надходили від батьків упродовж року розглядалися, знаходилися компромісні рішення проблем.

Мікроклімат в колективі слід визнати задовільним. Створені необхідні умови для здійснення освітньо – виховної роботи, відносини між керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожний працівник з відповідальністю відноситься до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків.

Заклад працює з 730 до 1800 з п’ятиденним робочим тижнем та 10,5 годинним перебуванням дітей.

На кінець року в ДНЗ працює 3 педагогічних працівника та 3- обслуговуючого персоналу.

Дошкільний навчальний заклад «Дюймовочка» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституцією України;

- Законом України «Про дошкільну освіту», затвердженим Указом Президента України від 11 липня 2001р.№2628-11І; ради України від 27 лютого 1991 р. №789-XІІ;

- Конвенцією прав дитини, ратифікованою Постановою Верховної ради України від 27 лютого 1991 р.3 789-ХІІ;

- Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, який ухвалено рішенням Колегії Міністерства освіти і науки,молоді та спорту України від 04.05.2012 Протокол № 5/2-2

- Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. №305;

- Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, затвердженим наказом МОН України від 06.10.2010р. №930

- Типовим положенням про методичний кабінет ДНЗ від 09.11.2010 р. №1070

- Наказом МОНУ « Про затвердження Інструкції з організації охорони життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах» від 28.10.08р. № 985;

- Програмою розвитку дитини дошкільного віку « Я у Світі» ( нова редакція)

- Парціанальна освітня програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості»;

- Наказом Міністерства освіти України від « Про затвердження Інструкції про ділову документацію в дошкільних закладах»№ 1059 від 01.10.2012;

- Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 17.04.06 р. № 298\227 та змінами до Інструкції з організації харчування дітей № 202/165 від 26.02.2013

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-36 від 24.01.2007р. «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-263 від 07.05.2007р. «Про організацію обліку дітей дошкільного віку»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-583 від 04.10.2007р. «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-811 від 17.12.2008р. «Про здійснення соціально-педагогічного патронату»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-577 від 29.07.2011р. «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-315 « Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році»

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-563 від 16.08.2010р. «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України № 1/9-413.від28.05.2012р. «Про організація фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ у літній період».

- Інструктивно-методичний лист МОНУ «Про організацію роботи з дітьми 5-річного віку» №1/9-666 від 27.09.2010

- Інструктивно – методичними рекомендаціями «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі» від 26.07.2010 р. № 4.1/18-3082

А також, відповідно власного Статуту, та річного плану роботи дошкільного закладу, який складається на навчальний рік та період оздоровлення. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується з районним відділом освіти. Зарахування дітей до закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, свідоцтва про народження дитини.

Упродовж 2018-2019 н. р. робота педагогічного колективу була спрямована на розв’язання головних пріоритетних завдань:
1. Розпочати упровадження в освітній процес дошкільного закладу педагогічних технологій шляхом змістовного наповнення його інноваційними підходами до організації роботи з дошкільниками для поліпшення якості освітніх послуг.

2.Продовжувати працювати над формуванням основ економічної культури, як складової пізнавального розвитку дитини дошкільного віку

Головною метою роботи ДНЗ є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

Вжиті завідувачем заходи

щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку.

Завдяки систематичної , цілеспрямованої просвітницької роботи завідувача з батьками, всі діти від 5 до 6 років були охоплені дошкільною освітою в дошкільному закладі. Педагоги впродовж року проводили з дітьми старшої підгрупи інтегровані заняття з пріоритетом інтелектуально – мовленнєвих та логіко – математичних завдань, по формуванню навичок необхідних для письма. За результатами комплексного вивчення стану готовності 5 дітей

старшої підгрупи до школи зроблено висновки: високий рівень готовності мають - 2 дітей (40%);достатній рівень - 3 дитина (60%).

Вжиті заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

При вирішенні завдання з формування економічної компетентності дитини дошкільного віку значну увагу педагоги приділяли формуванню в дошкільників поважного відношення до праці оточуючих людей та її результатів, елементарних споживчих уявлень , зокрема про товари, послуги, гроші, використовуючи сучасні методи і прийоми. Розглядаючи це питання під час консультацій:

- «Сюжетно – рольові ігри – як економічне виховання дітей в дитячому садку», «Пошуково – ігрова діяльність дітей – один із засобів економічного виховання »,«Навчаємо дітей економіці засобами дидактичних ігор»,«Спільна робота ДНЗ і сім’ї з економічного виховання дошкільників»,«Розв’язання економічних ситуацій з дошкільниками».

- семінару практикуму:« Первинний фінансово-економічний досвід –необхідна умова й результат соціалізації тавиховання дітей дошкільного віку», вивчаючи методичну літературу, педагоги вдосконалювали свої знання із проблеми.

Педагоги під час організації навчально – виховного процесу використовують досвід роботи завідувача Ващенко Л.В. щодо використання художньої літератури для розвитку мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку; використання поетичного слова для ознайомлення дітей з економікою. Лариса Володимирівна зайняла ІІІ місце в обласній виставці - огляді кращих методичних розробок за методичну розробку «Мнемотехніка – засіб розвитку словесної творчості дошкільників. Вихователь групи Яременко О.М. на заняттях застосовувала сучасні методи і прийоми: полілог, вправи психогімнастики, вправи – емпатії, прийоми мнемотехніки, підбирає сучасні хореографічні композиції на різноманітні свята, розваги. На високому методичному рівні проведено родинне свято «Ми веселі дошкільнята – вміємо гроші рахувати». У освітньому процесі залишається актуальною проблема економічного виховання дошкільників і на наступний рік. Анкетування проведені з батьками показали, що батьки зацікавилися даною проблемою, планують разом із дітьми спільні походи за покупками, проводять бесіди із дітьми про формування сімейного бюджету. З метою впровадження інноваційних педагогічних технологій завідувач організовувала консультації для вихователів (« Вимоги до впровадження проектної технології в освітній процес», «Практика застосування мнемотехнічних прийомів як засобів розвитку словесної творчості дошкільників») , впроваджувала в практику роботи закладу власні напрацювання. На початок 2018-2019 навчального року було придбано методичні посібники, дидактичні ігри, іграшки. Завідувачем було створено сайту закладу. Інформацію про діяльність групи упродовж року розміщували у мережі Інтернету, зокрема у фейсбуці.Працюючи над виконанням річних завдань, педагогічний колектив систематично використовував у роботі інтерактивні форми співпраці з дітьми та батьками, впроваджував у практику ТРВЗ. У закладі в наявності комп’ютерна техніка, існує доступ до мережі Інтернет. Педагоги під час занять використовують презентації, які сприяють кращому засвоюванню знань.

Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.

Належна увага приділялась завданню розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльності та формуванню здоров’язберігаючої і мовленнєвої компетентності.

У ДНЗ «Дюймовочка» працювало впродовж року 2 гуртки за різними напрямками.

N з/п Назва гуртка Група Керівники гуртків
1 Художньо–естетичний гурток «Кольорові долоньки». Різновікова Кулак Ю.Ю.
2 Пізнавальний гурток «Зелена аптека лікаря Айболить». Різновікова Яременко О.М.

Вжиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації

матеріально-технічної бази навчально-виховного процесу.

Упродовж 2018-2019 навчального року залучено такі кошти та

придбані товари:

Заходи Сума Джерела фінансування Термін виконання
1 Придбання лінолеуму 5100,00 ТОВ «Хлібодар» Липень 2019
2 Перезарядка вогнегасників 700,00 ПСП «Слобожанщина- Агро» Червень 2019
3 Придбання деззасобів, кранів для умивальників. 2500,00 ТОВ «Хлібодар» Квітень 2019
4 Придбання миючих засобів, туалетного паперу, прального порошку, тощо. 1260,00 ФОП «Долішна Л.П.»: Травень 2019
5 Придбання світильників для спортивно – музичної зали. 1200,00 Депутат райради Лютий В.О. Грудень 2019
6 Для потреб закладу, та проведення ремонтних робіт 5300,00 Батьківська спонсорська допомога Упродовж року
Загальна сума: батьківська спонсорська допомога:5300,00 ФОП «Долішна Л.П.»:1260,00 ПСП «Слобожанщина- Агро»: 700,00 ТОВ «Хлібодар»:7600,00 Партія «Батьківщина»Лютий В.О.:1200,00 Всього:16060,00 грн

Вжиті заходи щодо забезпечення ДНЗ «Дюймовочка» кваліфікованими

педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки

У дошкільному закладі працює два вихователя: Яременко О.М., стаж роботи на посаді 12 років, неповна вища освіта та Кулак Ю.Ю., вища освіта, стаж роботи 7 років. Залишається вакансія керівника гуртка на 0,125 ставки, інструктора з фізкультури на 0,125 ставки, практичного психолога на 0,50 ставки. У наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років. У цьому році завідувач Ващенко Л.В. та вихователь Яременко О.М. пройшли навчання та перевірку знань з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Також завідувач пройшла курси підвищення кваліфікації при СОІПО.

Соціальний захист, збереження та зміцнення

здоров'я вихованців та педагогічних працівників

У Колективному договорі є перелік посад працівників ДНЗ з ненормованим робочим днем, яким надається додаткова відпустка до 7 календарних днів (завідувач закладу); встановлюється оптимальний режим роботи для жінок, що мають 2-х і більше дітей віком до 15 років ( вихователю Кулак Ю.Ю., підсобному робітнику Прочухан І.М. надається відпустка до 10 днів, як матерям двох дітей до 14 років). Упродовж 2018 -2019 н. р. вчасно виплачувалась заробітна плата, всі педагоги отримували доплату за вислугу років, матеріальну допомогу на оздоровлення. Кухар, який працює біля плити та підсобний робітник за результатами атестації робочого місця отримували доплату у розмірі 4 % та додаткові відпустки на 3 дні.

У Правилах внутрішнього трудового розпорядку є окремий розділ «Заохочення за успіхи у роботі», в якому визначені умови заохочення педагогічних працівників за сумлінне виконання посадових обов’язків та бездоганну працю (грошові премії та моральне заохочення). Але грошові премії працівники упродовж року не отримували.

У закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності учасників навчально – виховного процесу. Наказ №46-ОД від 16.08.2018 «Про створення комісії для розслідування нещасних випадків» ,наказ № 6-ОД від 11.01.2019 «Про організацію роботи з питань цивільного захисту», наказ №17 –ОД від 02.04.2019 «Про проведення Тижня безпеки дитини в ДНЗ «Дюймовочка», наказ №12 –ОД від 17.01.2019«Про створення постійно – діючої комісії по перевірці знань з питань охорони праці», наказ № 47 – ОД від 17.08.2019 «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у ДНЗ» тощо. У річному плані роботи сплановані заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоров’я дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму. Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюються виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності працівників. Усі працівники забезпечені в достатній кількості спецодягом. При прийомі на роботу організовано проводяться періодичні ( двічі на рік) медичні огляди працівників.

У наявності інструкція з безпеки життєдіяльності працівників ДНЗ під час навчально-виховного процесу ( всі працівники ознайомлені з нею під особистий підпис), всі Журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці, які своєчасно заповнюються. Це питання знаходиться на постійному контролі і заслуховується на нарадах при завідувачі, виробничих нарадах та батьківських зборах. Зміцненню здоров’я вихованців в закладі приділяється велика увага:

проводяться ранкова та гігієнічна гімнастика, фізкультхвилинки,спортивні ігри та змагання, загартовуючи заходи, заняття з фізичної культури, фізкультурні розваги, свята.

Робота з організації харчування дітей ДНЗ здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006 № 298\227.

Усі продукти харчування, що надходять до закладу відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи. Постачальником продуктів являється ФОП «Долішна Л.П.».

Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється завгоспом в «Журналі обліку виконання натуральних норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби - корекція харчування.

Якість ведення документації на харчоблоці та в коморі обумовлена відсутністю зауважень контролюючих органів.

Завідувач господарством веде документацію щодо харчування дітей, разом з завідувачем та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку.Завідувач здійснює контроль за харчуванням дітей, проводить санітарно-просвітницьку

роботу серед батьків, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів. Через недостатнє фінансування виконання норм харчування в цьому році 90% до норми. Вартість харчування в середньому становить 40 грн.50 коп. Упродовж року діти не завжди мали можливість отримувати свіжі фрукти та сік.

Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Згідно ст. 23 Закону України , «Про освіту», дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Дана робота ведеться в таких напрямках:

· Створення безпечних умов для перебування дітей.

· Організація догляду за дітьми.

· Робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД.

· Навчально-виховна робота з дітьми з питань БЖД.

· Робота з батьками.

Кожен працівник ДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на ігровому майданчику. Про що свідчить відсутність випадків травмування дошкільників під час перебування в дошкільному закладі на протязі багатьох років. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.

Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації. Систематично видаються необхідні накази, проходять інструктажі, анкетування, тестування педагогів на знання правил ТБ, ПП, БЖД. Це питання заслуховується на нарадах при завідувачі, педрадах, батьківських зборах, тощо.

Для проведення якісної роботи з дітьми по БЖД методичний кабінет забезпечений наочним матеріалом: «Основи здоров'я» , «Виконуй правила пожежної безпеки» , «Правила дорожнього руху». У групі створені куточки по БЖД, підібрані дидактичні та сюжетно-рольові ігри для актуалізації знань дітей.

У ДНЗ «Дюймовочка» досить дієвим є батьківський комітет. Члени батьківського комітету приймають активну участь у організації освітньо – виховної роботи: беруть участь у проведенні педрад, нарад при завідувачу,допомагають організовувати свята, розваги. Усі батьки вихованців допомагають проводити ремонт приміщень, ігрового майданчику. Зауваження і пропозиції, які надходили від батьків упродовж року розглядалися, знаходилися компромісні рішення проблем.

Мікроклімат в колективі слід визнати добрим. Створені необхідні умови для здійснення навчально – виховної роботи, відносини між керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожний працівник з відповідальністю відноситься до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків.

Звіт завідувача Біланівського ДНЗ "Дюймовочка" Ващенко Л.В. перед колективом та громадськістю за 2017 -2018 н.р.

Біланівський дошкільний навчальний заклад (ясла - садок) «Дюймовочка» Вирівської сільської ради знаходиться за адресою: с. Білани, вул.. Лесі Українки 9, розрахований на 2 групи. На даний період в закладі функціонує 1 різновікова група, яку відвідує 24 дошкільнят.

Заклад працює з 730 до 1800 з п’ятиденним робочим тижнем та 10,5 годинним перебуванням дітей.

На кінець року в ДНЗ працює 3 педагогічних працівника та 3- обслуговуючого персоналу.

Дошкільний навчальний заклад «Дюймовочка» здійснює свою діяльність відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

- Конституцією України;

- Законом України «Про дошкільну освіту», затвердженим Указом Президента України від 11 липня 2001р.№2628-11І; ради України від 27 лютого 1991 р. №789-XІІ;

- Конвенцією прав дитини, ратифікованою Постановою Верховної ради України від 27 лютого 1991 р.3 789-ХІІ;

- Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, який ухвалено рішенням Колегії Міністерства освіти і науки,молоді та спорту України від 04.05.2012 Протокол № 5/2-2

- Положенням про дошкільний навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 р. №305;

- Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України, затвердженим наказом МОН України від 06.10.2010р. №930

- Типовим положенням про методичний кабінет ДНЗ від 09.11.2010 р. №1070

- Наказом МОНУ « Про затвердження Інструкції з організації охорони життя і здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах» від 28.10.08р. № 985;

- Програмою розвитку дитини дошкільного віку « Я у Світі» ( нова редакція)

- Парціанальна освітня програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку «Радість творчості»;

- Наказом Міністерства освіти України від « Про затвердження Інструкції про ділову документацію в дошкільних закладах»№ 1059 від 01.10.2012;

- Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах від 17.04.06 р. № 298\227 та змінами до Інструкції з організації харчування дітей № 202/165 від 26.02.2013

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-36 від 24.01.2007р. «Про режим роботи дошкільних навчальних закладів»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-263 від 07.05.2007р. «Про організацію обліку дітей дошкільного віку»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-583 від 04.10.2007р. «Про систему роботи з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-811 від 17.12.2008р. «Про здійснення соціально-педагогічного патронату»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-577 від 29.07.2011р. «Про організацію короткотривалого перебування дітей у дошкільних навчальних закладах»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-315 « Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016-2017 навчальному році»

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України №1/9-563 від 16.08.2010р. «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»;

- Інструктивно-методичним листом Міністерства освіти і науки України № 1/9-413.від28.05.2012р. «Про організація фізкультурно-оздоровчої роботи в ДНЗ у літній період».

- Інструктивно-методичний лист МОНУ «Про організацію роботи з дітьми 5-річного віку» №1/9-666 від 27.09.2010

- Інструктивно – методичними рекомендаціями «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі» від 26.07.2010 р. № 4.1/18-3082

А також, відповідно власного Статуту, та річного плану роботи дошкільного закладу, який складається на навчальний рік та період оздоровлення. План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується з районним відділом освіти. Зарахування дітей до закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, свідоцтва про народження дитини.

Упродовж 2017-2018 н. р. робота педагогічного колективу була спрямована на розв’язання головних пріоритетних завдань:
1.Розпочати роботу з формування економічної компетентності дитини дошкільного віку.

2.Удосконалити роботу щодо екологічного виховання через взаємодію дошкільного закладу з батьками вихованців.

Головною метою роботи ДНЗ є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

Вжиті завідувачем заходи

щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку.

Завдяки систематичної , цілеспрямованої просвітницької роботи завідувача з батьками, всі діти від 5 до 6 років були охоплені дошкільною освітою в дошкільному закладі. Педагоги впродовж року проводили з дітьми старшої підгрупи інтегровані заняття з пріоритетом інтелектуально – мовленнєвих та логіко – математичних завдань, по формуванню навичок необхідних для письма. За результатами комплексного вивчення стану готовності 6 дітей

старшої підгрупи до школи зроблено висновки: високий рівень готовності мають - 4 дітей (66%);достатній рівень - 1 дитина (17%); середній – 1 дитина (17%).Вжиті заходи щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

При вирішенні завдання з формування економічної компетентності дитини дошкільного віку значну увагу педагоги приділяли формуванню в дошкільників поважного відношення до праці оточуючих людей та її результатів, елементарних споживчих уявлень , зокрема про товари, послуги, гроші, використовуючи сучасні методи і прийоми. Розглядаючи це питання під час консультацій: «Чи потрібна і навіщо дошкільникові економічна освіта?», «Основна мета та завдання програми з економічного виховання дошкільників», «Особливості використання економічних ігор в роботі з дошкільнятами»,«Розв’язання економічних ситуацій з дошкільниками», «Використання поетичного слова для ознайомлення дітей з економікою», семінару практикуму : «Формування передумов економічної освіти дошкільників в єдності з моральним вихованням», вивчаючи методичну літературу, педагоги вдосконалювали свої знання із проблеми. Було виготовлено економічне дерево,обладнання для сюжетно – рольової гри «Банкір» макети сімейних бюджетів, підібрано картотеку ігор економічного змісту.

Педагоги під час організації навчально – виховного процесу використовують досвід роботи завідувача Ващенко Л.В. щодо використання художньої літератури для розвитку мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку; використання поетичного слова для ознайомлення дітей з економікою. Лариса Володимирівна представила власну методичну розробку «Мнемотехніка – засіб розвитку словесної творчості дошкільників» на обласній виставці-конкурсі методичних розробок педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Вихователь групи Яременко О.М. на заняттях застосовувала сучасні методи і прийоми: полілог, вправи психогімнастики, вправи – емпатії, прийоми мнемотехніки, підбирає сучасні хореографічні композиції на різноманітні свята, розваги . У роботі по ознайомленню дошкільників з природою рідного краю широко використовувала поетичні твори завідувача Ващенко Л.В. На високому методичному рівні проведено родинне свято «Разом будемо працювати й разом теж відпочивати». У освітньому процесі залишається актуальною проблема економічного виховання дошкільників і на наступний рік. Анкетування проведені з батьками показали, що батьки зацікавилися даною проблемою, планують разом із дітьми спільні походи за покупками, проводять бесіди із дітьми про формування сімейного бюджету. З метою впровадження інноваційних педагогічних технологій завідувач організовувала консультації для вихователів (« Вимоги до впровадження проектної технології в освітній процес», «Практика застосування мнемотехнічних прийомів як засобів розвитку словесної творчості дошкільників») , впроваджувала в практику роботи закладу власні напрацювання. На початок 2017-2018 навчального року було придбано методичні посібники, дидактичні ігри, іграшки. Завідувач продовжувала роботу щодо створення сайту закладу. Працюючи над виконанням річних завдань, педагогічний колектив систематично використовував у роботі інтерактивні форми співпраці з дітьми та батьками, впроваджував у практику ТРВЗ. У закладі в наявності комп’ютерна техніка, існує доступ до мережі Інтернет. Педагоги під час занять використовують презентації, які сприяють кращому засвоюванню знань.

Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.

Належна увага приділялась завданню розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами образотворчої діяльності та формуванню здоров’язберігаючої і мовленнєвої компетентності.

У ДНЗ «Дюймовочка» працювало впродовж року 2 гуртки за різними напрямками.

N з/п Назва гуртка Група Керівники гуртків
1 Художньо–естетичний гурток «Кольорові долоньки». Різновікова Кулак Ю.Ю.
2 Пізнавальний гурток «Зелена аптека лікаря Айболить». Різновікова Яременко О.М.

Вжиті керівником заходи щодо зміцнення та модернізації

матеріально-технічної бази навчально-виховного процесу.

Упродовж 2018-2019навчального року залучено такі кошти та

придбані товари:

Заходи Сума Джерела фінансування Термін виконання
1 Придбання кухонного посуду 3168,60 Вирівська с. р. Грудень 2018
2 Перезарядка вогнегасників 500,00 ФОП «Долішна» Липень 2019
3 Придбання пилососа 2323,10 Вирівська с.р Грудень 2018
4 Ремонт електромережі 3546,00 Вирівська с.р Квітень 2019
5 Придбання миючих засобів, туалетного паперу, деталей для ремонту насосу 2500,00 Вирівська с.р. Лютий 2019Травень 2019
6 Придбання фарби 2200,00 Батьківська спонсорська допомога Грудень 2018
7 Для потреб закладу 3962,00 Батьківська спонсорська допомога Упродовж року
Загальна сума: батьківська спонсорська допомога:6162,00 Вирівська с. р.:11537,70 ФОП «Долішна Л.П.»:500,00 Всього:18199,70 грн

Вжиті заходи щодо забезпечення ДНЗ «Дюймовочка» кваліфікованими

педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки

У дошкільному закладі працює два вихователя: Яременко О.М., стаж роботи на посаді 11 років, неповна вища освіта та Кулак Ю.Ю., вища освіта, стаж роботи 6 років. Залишається вакансія керівника гуртка на 0,125 ставки, інструктора з фізкультури на 0,125 ставки, практичного психолога на 0,50 ставки. В наявності перспективний план проходження курсів підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників на 5 років. У цьому році завідувач Ващенко Л.В. та вихователь Яременко О.М. пройшли навчання та перевірку знань у сфері протипожежної безпеки . Також завідувач пройшла підготовку у якості тренера для навчання вихователів закладів дошкільної освіти за програмно – методичним комплексом «Впевнений старт».

Соціальний захист, збереження та зміцнення

здоров'я вихованців та педагогічних працівників

У Колективному договорі є перелік посад працівників ДНЗ з ненормованим робочим днем, яким надається додаткова відпустка до 7 календарних днів (завідувач закладу); встановлюється оптимальний режим роботи для жінок, що мають 2-х і більше дітей віком до 15 років ( вихователю Яременко О.М., Кулак Ю.Ю., помічнику вихователя Будник Н.С. надається відпустка до 10 днів, як матерям двох дітей до 14 років). Упродовж 2017 -2018 н. р. вчасно виплачувалась заробітна плата, всі педагоги отримували доплату за вислугу років, матеріальну допомогу на оздоровлення. Кухар, який працює біля плити та підсобний робітник за результатами атестації робочого місця отримували доплату у розмірі 4 % та додаткові відпустки на 3 дні.

У Правилах внутрішнього трудового розпорядку є окремий розділ «Заохочення за успіхи у роботі», в якому визначені умови заохочення педагогічних працівників за сумлінне виконання посадових обов’язків та бездоганну працю (грошові премії та моральне заохочення). Але грошові премії працівники упродовж року не отримували.

У закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності учасників навчально – виховного процесу. Наказ №46-ОД від 16.08.2017 «Про створення комісії для розслідування нещасних випадків» ,наказ № 6-ОД від 11.01.2018 «Про організацію роботи з питань цивільного захисту», наказ №17 –ОД від 02.04.2018 «Про проведення Тижня безпеки дитини в ДНЗ «Дюймовочка», наказ №12 –ОД від 17.01.2018 «Про створення постійно – діючої комісії по перевірці знань з питань охорони праці», наказ № 47 – ОД від 17.08.2017 «Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у ДНЗ» тощо. У річному плані роботи сплановані заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоров’я дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму. Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюються виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності працівників. Усі працівники забезпечені в достатній кількості спецодягом. При прийомі на роботу організовано проводяться періодичні ( двічі на рік) медичні огляди працівників.

У наявності інструкція з безпеки життєдіяльності працівників ДНЗ під час навчально-виховного процесу ( всі працівники ознайомлені з нею під особистий підпис), всі Журнали реєстрації інструктажів з питань охорони праці, які своєчасно заповнюються. Це питання знаходиться на постійному контролі і заслуховується на нарадах при завідувачі, виробничих нарадах та батьківських зборах. Зміцненню здоров’я вихованців в закладі приділяється велика увага:

проводяться ранкова та гігієнічна гімнастика, фізкультхвилинки,спортивні ігри та змагання, загартовуючи заходи, заняття з фізичної культури, фізкультурні розваги, свята.

Робота з організації харчування дітей ДНЗ здійснюється згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006 № 298\227.

Усі продукти харчування, що надходять до закладу відповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи. Постачальником продуктів являється ПП «Долішна».

Одним із важливих моментів контролю за якістю харчування дітей в ДНЗ є виконання затвердженого набору продуктів, що реєструється завгоспом в «Журналі обліку виконання натуральних норм харчування». На основі даних цього журналу кожні 10 днів проводиться аналіз, а в разі потреби - корекція харчування.

Якість ведення документації на харчоблоці та в коморі обумовлена відсутністю зауважень контролюючих органів.

Завідувач господарством веде документацію щодо харчування дітей, разом з завідувачем та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку.Завідувач здійснює контроль за харчуванням дітей, проводить санітарно-просвітницьку

роботу серед батьків, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів. Виконання норм харчування і в цьому році 100% до норми. Вартість харчування в середньому становить 40 грн.66 коп. упродовж року діти мали можливість отримувати свіжі фрукти та сік.

Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Згідно ст. 23 Закону України , «Про освіту», дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров'я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Дана робота ведеться в таких напрямках:

· Створення безпечних умов для перебування дітей.

· Організація догляду за дітьми.

· Робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД.

· Навчально-виховна робота з дітьми з питань БЖД.

· Робота з батьками.

Кожен працівник ДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на ігровому майданчику. Про що свідчить відсутність випадків травмування дошкільників під час перебування в дошкільному закладі на протязі багатьох років. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.

Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації. Систематично видаються необхідні накази, проходять інструктажі, анкетування, тестування педагогів на знання правил ТБ, ПП, БЖД. Це питання заслуховується на нарадах при завідувачі, педрадах, батьківських зборах, тощо.

Для проведення якісної роботи з дітьми по БЖД методичний кабінет забезпечений наочним матеріалом: «Основи здоров'я» , «Виконуй правила пожежної безпеки» , «Правила дорожнього руху». У групі створені куточки по БЖД, підібрані дидактичні та сюжетно-рольові ігри для актуалізації знань дітей.

У ДНЗ «Дюймовочка» досить дієвим є батьківський комітет. Члени батьківського комітету приймають активну участь у організації освітньо – виховної роботи: беруть участь у проведенні педрад, нарад при завідувачу,допомагають організовувати свята, розваги. Усі батьки вихованців допомагають проводити ремонт приміщень, ігрового майданчику. Зауваження і пропозиції, які надходили від батьків упродовж року розглядалися, знаходилися компромісні рішення проблем.

Мікроклімат в колективі слід визнати добрим. Створені необхідні умови для здійснення навчально – виховної роботи, відносини між керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожний працівник з відповідальністю відноситься до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків.

ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЛІТНЬОГО ОЗДОРОВЧОГО ПЕРІОДУ

2018 РОКУ В БІЛАНІВСЬКОМУ ДНЗ «ДЮЙМОВОЧКА».

Біланівський ДНЗ «Дюймовочка» розташований за адресою:Сумська область, Білопільський район, село Білани, вулиця Л. Українки, 9. У закладі функціонує 1 різновікова група, за списком - 25 чоловік.

Споруди , що входять до складу ДНЗ типові. Групове приміщення має всі необхідні кімнати: ігрову, спальну, туалетну, роздягальну. У вивільнених приміщеннях облаштовано музично – фізкультурний зал, ігрову, народознавчу, валеологічну кімнати.

З метою оновлення матеріально - технічної бази працівники закладу з допомогою батьків вихованців провели поточний ремонт приміщень та ігрового майданчика: пофарбували підлогу, вікна, двері , обладнання на ігровому майданчику та огорожу, побілили стелю в усіх приміщеннях, розбили нові квітники, дитячі городи, зробили осередок усамітнення на майданчику. Також за рахунок батьківської допомоги поновили запаси дезінфікуючих, миючих засобів, лікарських препаратів, поповнили ігрові зони іграшками, дитячою художньою літературою; за рахунок спонсорської допомоги приватного підприємця Долішної Л.П. перезарядили наявні вогнегасники.

Заклад має власний харчоблок , забезпечений холодною проточною та гарячою( від водонагрівачів ) водою, каналізаційною системою, столовим та кухонним посудом, технологічним обладнанням; відповідає нормам. Вартість харчування в літній період в день на одну дитину склала 39 грн., 60% коштів на харчування виділяється з бюджету, 40% - батьківська доплата; овочі та фрукти працівники вирощували на ділянці закладу. За результатами аналізу всі необхідні продукти діти отримали 100% до норми. Упродовж літа не зареєстровано жодного випадку захворювання. Травм та нещасних випадків серед вихованців та працівників не зафіксовано. Середньомісячне відвідування у червні місяці – 59%;у липні -67%; у серпні -60%. Загалом оздоровлювалось 24 дошкільнят. Освітньо - виховну роботу з дошкільнятами було проведено згідно плану. Узагальнені матеріали літньої оздоровчої кампанії відображено в буклеті «Літо в «Дюймовочці».

Підсумовуючи результати оздоровчого періоду, можна назвати

основні недоліки :не замінили огорожу навколо закладу,

не полагодили підлогу в тіньових навісах. Головною причиною не виконання запланованих заходів була відсутність коштів.

2

Виходячи із вище зазначеного вбачаємо, що при організації

наступної оздоровчої кампанії необхідно продовжувати роботу

щодо облаштування ігрового майданчика згідно встановлених

норм, розпочати роботу по капітальному ремонту огорожі навколо ДНЗ, з метою забезпечення 100 % відвідування дітьми закладу влітку,

посилити просвітницьку роботу серед батьків вихованців.

Роботу колективу упродовж літнього оздоровчого періоду оцінено як задовільну.

Завідувач ДНЗ « Дюймовочка» _________ Л.В.Ващенко

Кiлькiсть переглядiв: 625

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.